OPIEKUN
PACJENTA
KURS

DLA OPIEKUNÓW PACJENTÓW

zainteresowanych wzrostem kompetencji i rozwojem kwalifikacji

DLA PRZYSZŁYCH OPIEKUNÓW

wymagających przygotowania do nowej roli i wsparcia w procesie wdrażania

DLA WŁAŚCICIELI KLINIK

chcących wprowadzić stanowisko Opiekuna Pacjenta w swojej placówce

OPIEKUN PACJENTA

Opiekun Pacjenta to osoba, która odgrywa kluczową rolę w koordynowaniu
i nadzorowaniu kompleksowego leczenia w klinice stomatologicznej
.

Jest pomostem między kliniką a pacjentem.

KORZYŚCI

ODKRYJ KLUCZOWE ZALETY OPIEKUNA PACJENTA

KOMUNIKACJA

Poprawa komunikacji w zespole i na linii lekarz-pacjent poprzez budowanie relacji, pogłębiony wywiad i system przekazywania informacji.

KONSULTACJA

Skuteczne planowanie kompleksowego leczenia oraz wzrost efektywności konsultacji w klinice.

OBSŁUGA PACJENTA

Nowy wymiar jakości obsługi pacjenta oraz koordynacja planu leczenia i harmonogramu wizyt.

SPRZEDAŻ

Wzrost akceptacji planów leczenia, pozyskiwanie opinii od Pacjentów oraz wsparcie sprzedaży usług i produktów za lekarza.

SZKOLENIE

POZNAJ KORZYŚCI

DOGODNY TERMIN

Elastyczny termin kursu dopasowany do potrzeb i życia Kliniki oraz preferencji osób zaangażowanych w projekt. W oparciu o kalendarz aktywności właściciela placówki i dyspozycyjność uczestników, ustalana jest data oraz czas szkolenia.

PERSONALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ

Formuła kursu dopasowana do specyfiki i funkcjonowania placówki oraz stopnia zaawansowania uczestnika/ów.

KOMPLEKSOWY KNOW-HOW

Agenda szkolenia uwzględniająca część teoretyczną, realizowaną w formie wykładów oraz wymiar praktyczny – w panelu poświęconym indywidualnym warsztatom z obecnymi i/lub przyszłymi Opiekunami z udziałem Pacjentów.

DEDYKOWANE MATERIAŁY

Każdy uczestnik szkolenia (tj. właściciel, manager, lekarz, personel rejestracji, Opiekun Pacjenta) otrzyma materiały niezbędne w swojej pracy, przygotowujące go do zmian w związku z wprowadzeniem roli Opiekuna Pacjenta i wymagane w procesie wdrożenia nowego stanowiska z sukcesem w klinice.

WSPARCIE I MENTORING

Realne wsparcie w toku przygotowania miejsca i osób do roli Opiekuna Pacjenta oraz zdalny mentoring na drodze wdrażania w standardy placówki (po szkoleniu).

100% GWARANCJI

Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z usług, dlatego szkolenie zamknięte Opiekuna Pacjenta chronione jest pakietem gwarancji zabezpieczających Uczestników oraz właściciela kliniki w postaci Gwarancji Satysfakcji i Wiedzy.

100% GWARANCJI

SATYSFAKCJI I WIEDZY

Jesteśmy przekonani o jakości tego szkolenia i wartości jaką wniesie do Twojej praktyki, dlatego otoczyliśmy je pakietem gwarancji realizowanym w 3 filarach:

GWARANCJA SATYSFAKCJI
jeśli uznasz, że poziom realizacji szkolenia nie był wystarczający i/lub poniżej Twoich oczekiwań związanych ze skutecznością rozwiązań albo efektywnością ich wdrożenia w standardy placówki, możesz poprosić o dodatkowe konsultacje w celu wyjaśnienia lub rozwiązania problematycznych kwestii.

GWARANCJA WIEDZY
jeśli w ciągu 12 miesięcy od ukończenia kursu pojawią się aktualizacje dot. metodologii postępowania i miejsca pracy Opiekuna Pacjenta, absolwenci będą mogli wziąć udział w wydarzeniu otwartym {poświęconym tym aspektom} na preferencyjnych warunkach.

Szczegóły uzyskasz tutaj.

IQ Clinic - Gwarancja i satysfakcja

VIDEO

OBEJRZYJ REFERENCJE

DLACZEGO MY?

WDROŻENIE W TWOJEJ KLINICE

Z doświadczenia wiemy, jak istotny jest mentoring i pomoc w procesie wdrażania nowych rozwiązań w standardy placówki, dlatego oferujemy realne wsparcie w toku przygotowania miejsca i osoby/osób do roli Opiekuna Pacjenta oraz zdalną opiekę w okresie wprowadzania zmian (po szkoleniu).

PERSONALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ

Formuła kursu dopasowana do specyfiki i funkcjonowania placówki oraz stopnia zaawansowania uczestnika/ów.
Zależy nam, aby szkolenie było maksymalnie skuteczne i efektywne, dlatego opracowaliśmy krótką ankietę w wersji online, która pozwoli Tobie w przyjazny i szybki sposób przekazać nam najistotniejsze informacje dot. Twojej klinki, abyśmy mogli poznać Twoje potrzeby i oczekiwania i skupić się na rozwiązaniach.

DOGODNY TERMIN

Zdajemy sobie sprawę, że życie kliniki skupione jest wokół Pacjentów, dlatego wychodząc na przeciw oczekiwaniom oferujemy elastyczne podejście w zakresie czasu realizacji usługi. To Ty decydujesz kiedy i w jakich godzinach odbędzie się szkolenie.

MATERIAŁY

Doskonale rozumiemy, że operacja polegająca na wdrożeniu nowego stanowiska odbywa się na wielu płaszczyznach, a jej sukces determinuje transformacja pracy całego zespołu. Chcąc uczynić ten okres przejściowy bardziej przyjaznym na każdym szczeblu, przygotowaliśmy dedykowane materiały dla wszystkich osób zaangażowanych w proces zmian, tj. dopasowane do profilu i potrzeb Opiekuna Pacjenta oraz uczestników szkolenia (lekarzy, personelu rejestracji, właściciela i/lub managera).

ZESPÓŁ

WOJCIECH FĄFERKO

inicjator i koordynator szkoleń Opiekuna Pacjenta, dba o wartość merytoryczną kursu, jego oprawę oraz kwestie organizacyjne

Lekarz stomatolog z 15-letnim doświadczeniem, założyciel i dyrektor medyczny Dentim Clinic w Katowicach, właściciel kliniki medycyny estetycznej BodyCareClinic oraz laboratorium protetycznego i centrum frezowania Core3dCentres.

Absolwent Śląskiej Akademii Medycznej ze stażem podyplomowym na Katedrze Chirurgii, studiów podyplomowych na Uniwersytecie J.W Goethego we Frankfurcie nad Menem z europejskim tytułem implantologa oraz Master in Oral Implantology, New York College of Dentistry oraz Uniwersytetu w Sienne we Włoszech z tytułem Master of Prosthodontics. Aktywny członek europejskiego stowarzyszenia lekarzy implantologów – OSIS EDI.

Wojtek Faferko - Skuteczna opieka pacjenta
Anna Ciechanowska - Skuteczna opieka pacjenta

ANNA CIECHANOWSKA

wykładowca kursu

Zawodowo związana z Dentim Clinic od 2013 roku. Ogół jej doświadczeń zawodowych sprawił, że dziś spełnia się na stanowisku osobistego Opiekuna Pacjenta – zupełnie nowej funkcji w polskiej stomatologii. Towarzyszy Pacjentom od wizyty konsultacyjnej po ostatni etap leczenia. W prosty i czytelny sposób podsumowuje informacje uzyskane od lekarza podczas pierwszego spotkania, rozpisuje wizyty, kieruje do odpowiednich specjalistów. Koordynuje każdą wizytę zapisaną w gabinecie. Zajmuje się kompleksowo zarówno Pacjentami z Polski, jak i zza granicy.
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach na wydziale fizjoterapii oraz kursów z zakresu doskonałej obsługi Pacjenta w renomowanych placówkach w Polsce, w tym szkolenia na koordynatora leczenia (ang. Treatment Coordinator).

Obecnie zaangażowana jest w aktywność IQ Clinic w roli prowadzącej szkolenia zamknięte dot. Opiekuna Pacjenta dla placówek stomatologicznych.

Q&A

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Ile trwa szkolenie?

Szkolenie trwa 2 dni i jest podzielone na dwie części: I – teoretyczna, odbywa się z udziałem właściciela, przyszłych lub obecnych Opiekunów Pacjenta i (jeśli to możliwe lub wskazane) członkami zespołu, np. lekarzami czy personelem rejestracji oraz II – praktyczna, z udziałem właściciela {jeśli to możliwe lub wskazane}, przyszłych lub obecnych Opiekunów oraz pacjentów.

Gdzie odbywa się szkolenie?

Z uwagi na specyfikę wydarzenia oraz część praktyczną poświęconą warsztatom z przyszłym lub obecnym Opiekunem Pacjenta i bezpośredniej pracy z pacjentem szkolenie odbywa się w klinice, czyli miejscu pracy uczestników kursu.

Jaki jest termin szkolenia?

Termin i czas szkolenia są ustalane indywidualnie w oparciu o preferencje właściciela placówki oraz uczestników wydarzenia, aby możliwe było ich dopasowanie do życia i potrzeb Kliniki. Dlatego w jednym z punktów ankiety poprosimy Cię o wskazanie dogodnych dla Ciebie dat i określenie pory dnia.

Czy Pacjent powinien spełniać określone wymagania?

Rekomendujemy zaprosić na wizyty zaprzyjaźnionych pacjentów z kompleksowymi planami leczenia, którzy aktualnie są w trakcie ich realizacji i/lub pacjentów zakwalifikowanych do leczenia ortodontycznego, implantologicznego, implantoprotetycznego itp. na etapie planowania terapii.

Kto jest odpowiedzialny za przygotowanie bazy pacjentów do części praktycznej?

Zapewnienie pacjentów dla przyszłego lub obecnego Opiekuna Pacjenta do ćwiczeń w formule praktycznej spoczywa po stronie kliniki. Warto na ten dzień zbudować harmonogram wizyt uwzględniających konsultacje z (zaprzyjaźnionymi) pacjentami zakwalifikowanymi do leczenia kompleksowego, ortodontycznego, implantologicznego, implantoprotetycznego itp.oraz uprzedzić intencje i poinformować o specyfice wizyty w ramach udziału w panelu warsztatowym, a w dniu poprzedzającym wizytę pacjenta skontaktować się z nim drogą telefoniczną w celu jej potwierdzenia.

Czy klinika musi/powinna być zamknięta na czas szkolenia?

Nie jest wymagane zamknięcie kliniki na czas szkolenia i/lub ograniczanie pracy gabinetu/ów. Szkolenie nie dezorganizuje pracy placówki oraz osób niezaangażowanych w projekt. Jednakże warto mieć na względzie wygospodarowanie osobnego, niezależnego pomieszczenia dla wykładowcy i uczestników kursu. Również – albo przede wszystkim – na czas trwania warsztatów z przyszłymi i obecnymi Opiekunami oraz pracy z pacjentami, aby zapewnić im poczucie komfortu i odizolować od innych pacjentów czy pracowników kliniki.

Jak przygotować miejsce szkolenia?

Aby zapewnić komfort prowadzącemu oraz uczestnikom szkolenia prosilibyśmy w sali szkoleniowej lub wyznaczonym do tego celu miejscu w klinice uwzględnić obecność telewizora albo projektora wraz z przyłączami dla laptopa, tj. kabel z wejściem (micro)HDMI i/lub standardem PC VGA/VGA. Opcjonalnie w małych grupach, gdy w kursie uczestniczą 1-2 osoby, istnieje możliwość wyświetlenia prezentacji na laptopie wykładowcy. Zalecamy jednak wybór opcji pierwszej w ramach najbardziej optymalnego rozwiązania.

100% GWARANCJI

pełne zadowolenie z Gwarancją
Satysfakcji i Wiedzy

KOMPLEKSOWY KNOW-HOW

wiedza merytoryczna i praktyczna
z zapleczem materiałów

WDROŻENIE W KLINICE

przygotowanie miejsca i osoby/osób
do roli Opiekuna Pacjenta

KONTAKT

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 Chcesz wziąć udział w szkoleniu? A może masz jeszcze dodatkowe pytania?

Zapraszamy do zarezerwowania bezpłatnej i niezobowiązującej 30-minutowej rozmowy telefonicznej z naszą wykładowczynią Anną Ciechanowską.

Wystarczy kliknąć poniższy przycisk, aby przejść do naszego elektronicznego kalendarza i wybrać dogodny termin. 

Potwierdzenie rezerwacji terminu rozmowy zostanie automatycznie dostarczone na Twój adres e-mail.